Monday 24 June 2013

Beyonce Adds New Dates To Her Mrs. Carter Show World Tour!!!

beyonce new tour dates

Bow down, Beyonce worshippers!

Queen Bey is giving us all something to sing about…

New tour dates!!!

The 30-year-old faboosh performer is adding over 20 new shows to her already MASSIVE tour.

Thanks Mrs. C!

Tickets go on sale July 1, so bey-sure you snatch them up ASAP!

CH-ch-check out Beyonce's NEW tour dates…AFTER THE JUMP!!!

NEW Latin American Tour Dates

Sep-8 – Fortaleza, Brazil – Arena Castelao – On Sale Thurs. Jul. 11
Sep-11 – Belo Horizonte, Brazil – Mineirao Stadium – On Sale Sat. Jul .20
Sep-13 – Rio de Janeiro, Brazil – Rock In Rio – SOLD OUT
Sep-15 – Sao Paulo, Brazil – Morumbi Stadium – On Sale Sat. Jun. 29
Sep-17 – Brasilia, Brazil – Estadio Nacional – On Sale Wed. Jul. 3
Sep-20 – Caracas, Venezuela – Universidad Simon Bolivar – On Sale Sat. Jun. 29
Sep-26 – Mexico City, Mexico – Palacio de los Deportes – On Sale Wed. Jul. 10
Sep-28 – San Juan, Puerto Rico – Coliseo de Puerto Rico – On Sale Mon. Jul. 1

NEW North American Tour Dates

Nov-30 – Vancouver, BC – Rogers Arena – On Sale Mon. Jul. 8
Dec-2 – San Jose, CA – HP Pavilion at San Jose – On Sale Mon. Jul. 1
Dec-3 – Los Angeles, CA – Staples Center – On Sale Mon. Jul. 1
Dec-6 – Las Vegas, NV – MGM Grand Garden Arena – On Sale Mon. Jul. 1
Dec-7 – Phoenix, AZ – US Airways Center – On Sale Mon. Jul. 1
Dec-9 – Dallas, TX – American Airlines Center – On Sale Mon. Jul. 1
Dec-10 – Houston, TX – Toyota Center – On Sale Mon. Jul. 1
Dec-12 – Louisville, KY – KFC Yum! Center – On Sale Mon. Jul. 1
Dec-13 – Chicago, IL – United Center – On Sale Mon. Jul. 1
Dec-14 – St. Louis, MO – Scottrade Center – On Sale Mon. Jul. 1
Dec-16 – Toronto, ON – Air Canada Centre – On Sale Mon. Jul. 8
Dec-18 – Washington DC – Verizon Center – On Sale Mon. Jul. 1
Dec-19 – Brooklyn, NY – Barclays Center – On Sale Mon. Jul. 1
Dec-20 – Boston, MA – TD Garden – On Sale Mon. Jul. 1

[Image via Danny Clifford/Hottwire.net/WENN.]

Tags: beyonce, latin america, mrs. carter show, music, music minute, new tour dates, north america, queen bey



No comments:

Post a Comment